ПЛАН

проведення свят та розваг для дітей молодшого та старшого дошкільного вікуна 2019/2020 навчальний рік

№ з/п Вид заходу Назва заходу Вікова група Термін проведення
1 Розвага «Здрастуй, наш садок дитячий» 1 молодші групи вересень
2 Тематичнарозвага «Твоя країна – Україна» Середній, старший вік
3 Розвага «День Знань» Всі вікові групи
4 Ігри - забавлянки «Вправні рученята» Молодший вік
5 Розвага «Веселі малюки» Середній, старший вік
5 Розвага «День знайомства з дитсадком» Молодший вік жовтень
6 Лялькова вистава «Казочка про дощик» Молодший вік
7 Лялькова вистава «Про ледачих мишенят і працьовитого півника» Молодший вік
8 Муз.-дид. ігри «Хто в будиночку живе» Середній, старший вік
9 Музична розвага «Вправні козачата» Середній, старший вік
10 Розвага «Осінь люба, осінь мила» Всі вікові групи листопад
11 Розвага «Лісовою стежкою» Мол, сер, ст. вік
12 Ігри -забавлянки «Граємо з ведмедиком» І молодші групи
13 Музична розвага «Правила руху в нашій країні для пішоходів всюди єдині» Середній, старший вік
14 Розвага «Привітання від Миколая» Всі вікові групи грудень
15 Свято «Лісова красунечка» І молодші групи
16 Свято «Ти ялинонько засяй, в коло всіх малят скликай» Молодший вік
17 Свято «Зимонька прийшла веселе свято принесла» Середній вік
18 Свято «Затанцюй, заспівай, з нами свято зустрічай» Старший вік
19 Театр іграшок «Про хитру лисичку і жадібних ведмежат» Молодший вік
20 Музичні свята «Новий рік святкуємо – радість всім даруємо» Всі вікові групи
21 Тематична розвага «У містах і селах ходить зимонька весела» (різдвяні колядки, щедрівки, традиції українського народу) Всі вікові групи січень
22 Музична розвага «До побачення ялинка!» Всі вікові групи
23 Музична розвага «Зимонька завітала, ігри дітям подарувала» Середній, старший вік
24 Лялькова вистава «Дід, баба та снігова донька» Молодші, середні групи
25 Тем. розвага «Стрітення» Всі вікові групи
26 Муз.-дид. ігри «Веселі музики» Молодший вік
27 Музична казка «Про Настю, Оленку ,та місяці року» Середній, старший вік
28 Масовий захід «Стрілися зима з весною» Середній, старший вік
29 Свято «Мама лагідна моя» Молодший вік березень
30 Свято «Дуже мамочку люблю, їй привіт весняний шлю Середній вік
31 Свято «Маму любу обійму, дуже я тебе люблю» Старший вік
32 Розвага «Рання весна» Молодший вік
33 Лялькова вистава «Ми родина вітамінна» Всі вікові групи
34 Музичні свята «Мама сонячна моя» Старший вік
35 Лялькова вистава «Цирк з Петрушкою» Молодший вік
36 Муз.-дид. гра «На чому граю відгадай» Середній, старший вік
37 Темат. розвага «Курочка з курчатами» Молодший вік квітень
38 Розвага «Кицине горе» Молодший вік
39 Розвага «Кумедна історія з клоуном» Середній, старший вік
40 Розвага «Ой який чудовий я» Середній, старший вік
41 Музична розвага «Свято гарного настрою» Середній, старший вік
42 Музична розвага «Ми, малята, підросли і в садочок перейшли» І молодші групи
43 Фестиваль пісенної творчості «Свято Української пісні» Масовий захід
44 Тематич. розвага «Дощ і веселка» Молодший вік Травень
45 Розвага «Доброта то є серця висота» Всі вікові групи
46 Свято «Наш садочку прощавай» Старший вік
47 Лялькова вистава «Заєць – кравець» Середній, старший вік
48 Музична розвага «Кого збудили брязкальця» Молодший вік.
49 Музичне свято «До побачення садок» Середній, старший вік

ПЛАН

проведення спортивних розваг для дітей молодшого та старшого дошкільного віку на 2019/2020 навчальний рік

№ з/п Назва заходу Вік Термін проведення
1. «Українці ми маленькі» Молодший вік Вересень
2. «Вправні козачата» Середній, старший вік Вересень
3. «Ми майбутнє України» (малі олімпійські ігри) Старший вік Вересень
4. «Старий лісовик ліс охороняє і гостей вітає» Молодший вік Жовтень
5. «Чарівний куб» Середній вік Жовтень
6. «Щедра осінь» Старший вік Жовтень
7. «Лісові візерунки» Молодший вік Листопад
8. «Козачатами хочемо ми стати, рідну Україну захищати» Старший вік Листопад
9. «Циркова вистава» Середній, старший вік Листопад
10. «Карнавал тварин» Молодший вік Листопад
11. «Зимові розваги» Середній, старший вік Грудень
12. «Пригоди Сніговичка» Середній, старший вік Грудень
13. «З Айболитом дружи – здоровішем будеш ти» Молодший вік Січень
14. «Ярмарок ігор» Середній, старший вік Січень
15. «Ой як весело нам взимку» Середній, старший вік Січень
16. « Чудові зимові забави» Старший вік Січень
17. «Чудові іграшки» Молодший вік Лютий
18. «Веселі індіанці» Середній, старший вік Лютий
19. «Пригоди Котигорошка» Середній, старший вік Лютий
20. «Малята – здоров’ята» Молодший вік Березень
21. «Джунглі кличуть» Середній, старший вік Березень
22. «Народна гра – стежина до добра» Середній, старший вік Березень
23. «Курчатка» Молодший вік Квітень
24. «Космічні пригоди» Середній, старший вік Квітень
25. «Подорож у країну рухливих ігор» Середній, старший вік Квітень
26. «Пригоди в казковому лісі» Старший вік Квітень
27. «Як комашка заблукала, додому доріжку шукала» Молодший вік Травень
28. «Чекає нас народна гра, не гайте часу дітвора» Середній, старший вік Травень
29. «Подорож на кораблі» Середній, старший вік Травень
30. «Дитячий сміх лунає для всіх» Всі групи Червень
31. «До ведмедя в гості завітаємо, весело пограємо» Молодший вік Червень
32. «Білосніжка у 7 гномів» Середній, старший вік Червень
33. «Веселі мандрівники» Середній, старший вік Липень
34. «Водичка, водичка, умий моє личко» Середній, старший вік Липень
35. «На гостину до зайчика» Молодший вік Серпень
36. «Літні розваги в рідній країні» Середній, старший вік Серпень

Навча́льний проце́с — це система дидактичних, методичних та організаційних заходів, спрямованих на реалізацію освітньої програми. У дошкільному навчальному закладі створені всі умови для фізичного, психічного здоров'я та розвитку дітей, духовного, творчого, інтелектуального та соціального потенціалу дошкільнят. Головне призначення колективу - забезпечення розвитку особистості у дітей, зміцнення їх здоров'я, розуміння та урахування індивідуальних можливостей і потреб. Турботи про душу дитини, її фізичний стан, емоційний настрій - ось мета всіх працівників нашого навчального закладу. Багато уваги приділяється підготовці дітей до школи. Поглиблено ведеться робота з розвитку зв’язного мовлення і формуванню у дітей дошкільного віку навичок правильної звуковимови. У логопедичній роботі з дітьми гра - невід'ємна обов'язкова складова педагогічного процесу. Весь навчально- виховний процес будується на основі гри. Наполеглива праця педагогів і цікаві ігри для дітей - з цього й складається кожен день перебування тут малюків.

Осередком здійснення навчально - виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, програмове забезпечення якого відповідає сучасним вимогам та нормам. Головною метою методичного кабінету є навчально – методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників в закладі. Завданнями методичного кабінету є: вивчення умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я вихованців, набуття ними життєвого досвіду та вироблення умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, стану організації педагогічного процесу в групах; розробка, апробація та впровадження освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду; вивчення рівня освітньо - кваліфікаційного забезпечення навчально – виховного процесу кадрами; створення організаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікації педагогів; проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення та узагальнення їх перспективного педагогічного досвіду та його впровадження. У програмово-методичному забезпечені значне місце відводиться нормативно - директивним документам, інструктивно – методичним матеріалам МОН України, обласного, міського, районного управління освіти, періодичним виданням професійної спрямованості, документації вихователя – методиста, матеріалам атестації працівників, співпраці зі школою, родиною.Методична робота

Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково – педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого – педагогічної літератури, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний педагогічний досвід. Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані за розділами, розташовані для зручного використання, в наявності картотека роздаткового оснащення по групах з усіх розділів і видів діяльності державних програм, за якими працює установа. Відповідно до «Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально – наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах» методичний кабінет оснащено комп’ютером, відеомагнітофоном, ксероксом, принтером; в наявності відеотека всіх основних заходів, проведених в ДНЗ. Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи і вимогам МОН України «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами». У дошкільному навчальному закладі складений графік роботи методичного кабінету, окремо визначені дні та години для індивідуальних консультацій , для самостійної роботи педагогічних працівників ДНЗ в методичному кабінеті. В роботі з педколективом впроваджуються масові форми роботи: педради, педагогічні читання, семінари, методоб’єднання; групові: семінари – практикуми, творчі групи та індивідуальні форми роботи. При проведенні масових форм роботи використовуються традиційні і інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад. Педагогічні ради актуальні, періодичні. Рішення педагогічних рад виконуються, заведені картки контролю виконання рішень педагогічних рад.

Однією з масових форм методичної роботи в закладі є організація виставок, як тимчасових так і постійно діючих: це виставки дитячої творчості, спільних робіт дітей з батьками. У методичному кабінеті регулярно організуються виставки: «Новинки методичної літератури», «Готуємось до педагогічної ради», «Атестація в ДНЗ», «Готуємось до огляду – конкурсу». Однією з основних функцій роботи методичного кабінету є забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, для оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створено каталоги: дитячої художньої літератури, пізнавальної літератури, дидактичних ігор, періодичних видань, книга отримання та видачі посібників. Організація методичної роботи в закладі з педагогічними працівниками носить діагностично-прогностичний характер. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, тестів, діагностичних карт, схем. Проводиться педагогічний моніторинг, де основним з його завдань було виявити, чи існує позитивна динаміка розвитку професіоналізму педагога чи існують передумови для удосконалення роботи педагогічного колективу. Результати діагностики зафіксовані за допомогою рейтингових оцінок, про що свідчіть діаграми. В методичному кабінеті в достатній кількості накопичений матеріал для проведення діагностики педагогічних кадрів. Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу сучасного особистісно-орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Ці домінуючі ідеї викладені у річних планах ДНЗ, обговорюються на педагогічних радах, педагогічних читаннях, під час індивідуальних і групових консультацій, на їх основі здійснюється корекція педагогічного стилю роботи вихователів.

На високому рівні у жовтні місяці 2016 року в ДНЗ№5 пройшов тиждень педагогічної майстерності;Високий рівень майстерності показали вихователі:

Стифанищена Г.М.

Інькова Л.М.

Рубан Т.В.

Коваленко І.А.

Діхтяр О.Б. вчитель - логопед

А переможцями тижня стали вихователі:І місце Сердюк О.А.

ІІ місце Аксьонова В.О.

ІІІ місце Клименьтєва Я.Л.

Кiлькiсть переглядiв: 1732