Порівняно, з минулим навчальним роком, показники успішності дітей за 2021/2022 навчальний рік змінилися на краще.
Підвищення коефіцієнту розвитку відбулося за декількома показниками, а саме це з фізичного розвитку, логіко-математичного розвитку та художньо-продуктивного розвитку (музичного розвитку). Цьому сприяла спільна праця педагогів та батьків вихованців. Педагоги використовували в роботі інноваційні педагогічні технології, нестандартні форми роботи з дітьми. У цьому навчальному році дошкільники нашого закладу мають такі показники коефіцієнту розвитку.
Педагоги підвищують свій рівень відвідуючи методичні об’єднання, семінари, котрих у нашому закладі пройшло – 4: семінар-практикум «Літературний проект:що,як і навіщо», семінар «Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище», семінар – практикум «Мнемотехніка для розвитку мовлення дітей», семінар-тренінг «Соціальна і фінансова освіта дошкільників»
Для підвищення професійної майстерності педагогів та реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти було підготовлено та проведено 5 колективних переглядів. За висновками педагогів найбільш високу оцінку отримали колективні перегляди у вихователів: О.В. Самілик «Розвиток мовних навичок у дітей молодшої групи», Л.М. Інькової «Морально-етичне виховання та розвиток мовного спілкування дітей старшої групи»
Проведені контрольні заняття, заняття «Тижня педагогічної майстерності» довели, що педагогічні надбання кожного педагога вагомі, цікаві, значущі, необхідні для роботи з дітьми дошкільного віку. Але переможцями «Тижня педагогічної майстерності» визнано педагогів:
Г.В. Бородавка - І місце,
Т.В. Конопля - ІІмісце
Т.В. Товкач - ІІІ місце.
За станом тематичних та комплексних перевірок, тематичних тижнів є довідки, які доведено до педагогів, а рекомендації та недоліки на які вказувалося в них, перевірялися, аналізувалися, усувалися, виконувалися.
Слід зазначити, що працюючи над реалізацією вимог освітньої програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» та ведучи контрольно – аналітичну діяльність у закладі дошкільної освіти пройшло 4 педагогічні ради, де розглянуто питання : оздоровлення дітей, попередження дитячого травматизму та збереження здоров’я дітей, поліпшенню збалансованості харчування, формування сенсорно-математичної активності дітей, експериментально-дослідницької діяльності як чинника пізнавального розвитку дітей, результативності моніторингу якості освітньої діяльності.
В цьому навчальному році проведено семінар для керівників закладів дошкільної освіти міста «Педагоги грають - дітей навчають»
Слід відзначити, що педагогічний колектив нашого закладу досить досвідчений, тому педагоги працюють творчо, ініціативно, люблять свою професію, дітей, сумлінно виконують свої обов’язки, виховують, навчають , розвивають особистість кожної дитини