Повернутися до звичайного режиму

. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №5

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №5 «Малятко» комбінованого типу Первомайської міської ради Харківської області розташований за адресою:

½ мікрорайон м. Первомайський Харківської області

Функціонує дошкільний навчальний заклад з 1966 року;

проектна потужність 220 дітей;

в закладі працює 11 груп з наповнюваністю:

група №9 перша молодша група №10 перша молодша група №2 старша група №4 старша група №5 старша група №1 молодша група №6 молодша група №8 молодша група №3 середня група №11 середня інклюз. група №7 старша логопедична
Кіль кість дітей 1317 22 21 22192217 2325 19

Всього 220 дітей.

За останні роки у дошкільному навчальному закладі функціонує 11 груп, в

яких:

2011/2012 навчальному році 240 дітей,

2012/2013 навчальному році 239 дітей.

2013/2014 навчальному році 239 дітей

2014/2015 навчальному році 239 дітей

2015/2016 навчальному році 230 дітей

2016/2017 навчальному році 240 дітей

2017/2018 навчальному році 247 дітей

2018/2019 навчальному році 240 дітей

2019/2020 навчальному році 220 дітей

У дошкільному закладі вільна 1 групова кімната, в якій розташовано спортивний зал.

Музична зала оснащена необхідним обладнанням, музичними інструментами.

У закладі працює 8 груп з 9 годинним перебуванням дітей 2 групи з 10,5 годинним перебуванням дітей, 1 група з 12 годинним перебуванням дітей.

Для дітей особливими освітніми потребами працює логопедична група, інклюзивна група

У дошкільному навчальному закладі працює 2 групи для дітей раннього віку, 9 груп для дітей дошкільного віку

СКЛАД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

№ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Дата народження Стать Посада Кваліфікаційна категорія, звання Освіта, навчальний заклад, спеціальність за дипломом Основний робітник чи сумісник Загальний стаж педагогічної роботи З якого терміну працюєв закладі
1. Аванесова Ольга Миколаївна 13.06.1977 ж муз. керівник 9 тарифний розряд Лозівськийфеліал Харківського училища культури основний 5р7м8д 20.10.2016
2. Аксьонова Валентина Олексіївна 14.02.1957 ж вихователь ІІ молодшої групи 11 тарифний розряд Валуйске педучилище, дошкільне виховання, сер.спец. основний 34р10м20д 01.09.2012
3 Бородавка Ганна Володимирівна 18.10.1965 ж вихователь середньої групи спеціаліст ХНПУ ім. Г.С. Сковороди основний 13р7м23д 12.02.2018
4 Волоконська Олена Олександрівна 09.01.1991 вихователь старшої групи 11 тарифний розряд Харківська гуманітарно-педагогічна академія основний 3р 5м 16д 16.10.2018
5 Волохова Олена Іванівна 13.10.1977 ж вихователь І молодшої групи 11 тарифний розряд Харківський педколедж, дошкільне виховання, сер.спец. основний 12р11м27д 05.01.2012
6 Григоренко Любов Анатоліївна 04.11.1969 ж вихователь І молодшої групи 10 тарифний розряд Красноградське медичне училище основний 9р4м28д 03.06.2019
7 Дігтяр Ольга Борисівна 19.04.1972 ж вчитель-логопед спеціаліст І категорія Слав’янскький державний педінститут, олігофрено педагогіка і логопедія, вища основний 29р10м14д 01.06.1997
8 Засядьвовк Людмила Леонідівна 06.03.1953 ж вихователь ІІ молодшої групи спеціаліст Ровенський педінститут, методист дошк. Виховання, вища основний 38р1м3д 01.04.2008
9 Іваненко Лариса Володимирівна 08.12.1964 ж інструктор з фізкультури спеціаліст ХДПІ ім. Г.С. Сковороди, педагогіка і методика початкового навчання, вища основний 33р8м28д 16.01.2012
10 Інькова Любов Михайлівна 26.04.1965 ж вихователь ІІ молодшої групи 11 тарифний розряд Харківське педучилище, виховання в дошкільних закладах, сер. спец. основний 34р5м00д 01.06.1997
11 Климентьєва Яна Леонідівна 04.08.1991 ж практичний психолог спеціаліст ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, психологія основний 08р11м26д 06.09.2010
12 Коваленко Ірина Анатоліївна 12.06.1982 ж вихователь старшої групи 11 тарифний розряд Красноградський педколедж, вихователь у дошкільному закладі, сімейний вихователь, бакалавр основний 14р9м16д 07.12.2013
13 Колісник Світлана Олексіївна 17.12.1976 ж вихователь І молодшої групи 11тарифний розряд Харківський педколедж, дошкільне виховання, бакалавр основний 19р7м20д 16.05.2000
14 Конопля Тетяна Володимирівна 27.06.1988 ж вихователь старшої групи 11 тарифний розряд Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, початкова освіта основний 9р. 10 д. 04.04.2019
15 Кофан Світлана Петрівна 20.03.1961 ж завідувач спеціаліст Харківське педучилище, дошкільне виховання основний 38р00м25д 03.03.1995
Харківський університет, українська мова та література, вища
16 Літвінова Марина Іванівна 22.09.1979 ж д/в спеціаліст І категорія Харківський педколедж, педагогіка та методика сер. осв. музика основний 22р8м11д 18.10.1999
ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, педагогіка та методика сер. осв. Музика, вища
ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, управління навчальним закладом
17 Лисьонкова Тетяна Степанівна 28.10.1969 ж вихователь середньої групи 11 тарифний розряд Красноградське педучилище основний 18р2м3д 04.04.2018
18 Матющенко Надія Олександрівна 03.10.1957 ж вихователь-методист вища категорія, старший вихователь ХДПІ ім. Г.С. Сковороди, біологія з додатковою спеціальністю хімія, вища основний 43р11м1д 04.08.1986
19 Мєхоношина Катерина Ігорівна 19.09.1989 д/в спеціаліст Дніпропетровський НУ ім. О.Гончара, філолог основний 10м 18.10.2018
20 Міщенко Марина Олександрівна 12.04.1992 ж асистент вихователя 11 тарифний розряд Харківська гуманітарно - педагогічна академія основний 1р3м26д 03.09.2018
21 Моргун Алла Миколаївна 19.01.1971 ж вихователь старшої групи 11 тарифний розряд Харківське педагогічне училище «Дошкільне виховання» основний 30р10м 18.08.2019
22 Рубан Тетяна Вікторівна 02.06.1960 ж вихователь І молодшої групи 11 тарифний розряд Педагогічний клас ПЗШ №3, вихователь дитячого садка, сер.спец. основний 27р4м17д 03.09.2002
23 Самілик Олена Володимирівна 07.10.1981 ж вихователь старшої групи спеціаліст ХНПУ ім Г.С. Сковороди українська мова "Дошкільна освіта» основний 6р2м 16д 15.08.2017
24 Сердюк Олена Анатоліївна 29.11.1973 ж вихователь старшої групи 11 тарифний розряд Харківський педколедж, дошкільне виховання, бакалавр основний 19р6м5д 18.11.2013
25 Товкач Тетяна Володимирівна 30.10.1972 ж вихователь старшої групи 11 тарифний розряд Красноградське педучилище, дошкільне виховання основний 17р6м5д 02.10.2014
ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, вчитель російської мови та зарубіжної літератури
26 Ярошенко Вікторія Іванівна 04.03.1989 ж д/в спеціаліст ХГПА Початковаосвіта" основний 7р5м18д 09.12.2016

ЗА МИНУЛИЙ 2019/2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 комбінованого типу Первомайської міської ради Харківської області здійснює освітньо-виховну діяльність відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад.

Діяльність закладу в 2018/2019 навчальному році була підпорядкована виконанню вимог таких нормативних документів та законодавчих актів, як Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН «Про права дитини», Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Охорона здоров’я дітей», «Про мови», «Про захист дитинства», державних програм «Дитна», «Діти України».

Керуючись основними положеннями нормативних документів, які визначають сучасну законодавчу базу й методичне забезпечення закладу дошкільної освіти, та планом роботи на 2018/2019 навчальний рік, колектив закладу зосередив увагу на пошуку оптимальних способів навчання та виховання дітей, збереження та зміцнення їх фізичного й психічного здоров’я, створення необхідних передумов для досягнення кожною дитиною реально можливого для неї в даний період рівня успішності, але не нижчого, ніж передбачено державними освітніми програмами.

Стан і розвиток мережі ДНЗ

Зусилля педагогічного колективу закладу були спрямовані на реалізацію методичної теми закладу «Підвищення професійної компетентності педагогів в умовах оптимізації інноваційних підходів в життєвому просторі дошкільного навчального закладу».

Здійснення освітньої роботи з дітьми, а також врахування запитів батьків і громади спрямувало заходи, які проводилися в закладі, на виконання таких пріоритетних завдань:

- реалізація державної політики щодо забезпечення доступності дошкільної освіти, різних форм її здобуття, 100% охоплення дітей п’ятирічного віку дошкільною освітою, створення умов для особистісного зростання кожної дитини з урахуванням її нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей;

- виховання підростаючого покоління на традиціях гармонійного співіснування з природою, формування еколого-валеологічної культури особистості дошкільника шляхом розвитку естетичних, інтелектуальних, гуманістично-спрямованих почуттів у ставленні до природи;

- формування мотивації педагогів до особистісного вдосконалення та фахового зростання, заохочення його до творчих ініціативних кроків, власного експериментування;

Заклад дошкільної освітипрацює за п’ятиденним робочим тижнем з режимом роботи 9 годин. Вихідні дні - субота, неділя, святкові, тощо. Щоденний графік роботи групп загального розвитку з 7.00 до 16.00, дві чергові групи працюють з 7.00 до 17.30 годин, одна чергова група працює з 6.30 до 18.30 годин

Заклад працює за освітньою программою для дітей від двох до семи років «Дитина».

Формування дитячого контингенту та наповнюваність груп у закладі здійснюється згідно вимог діючого законодавства, на підставі наказів МОН України від 27.03.2006 №240/165 «Про порядок комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу»; від 20.02.2002 №128 «Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу; від 25.05.2011 №1/9-389 «Про дотримання порядку прийому дитини до дошкільного навчального закладу» та власного статуту.

На початок 2018/2019 навчального року в дошкільному закладі було відкрито 11 груп, із них 2 групи дітей першого молодшого віку, 9 груп дітей дошкільного віку, в яких виховувалося 240 дітей. У закладі працює група для дітей з вадами мовлення

№ та назва групи Вікові групи Кількість дітей
№1 «Колобок» Старша група 21
№2 «Калинка» Середня група 24
№3 «Веселі малята» ІІ молодша група 24
№4 «Веселка» Середня група 20
№5 «Дзвіночок» Середня група 19
№6 «Сонечко» Старша група 23
№8 «Журавлик» Старша група 23
№9 «Вишенька» І молодша група 22
№10 «Квіточка» І молодша група 21
№11 «Дюймовочка» ІІ молодша інклюзивна група 24
№7 «Фіксики» Старша логопедична група 19

Діти зараховуються у дошкільний навчальний заклад за заявою батьків, медичною довідкою про стан здоров’я та про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження дитини; для зарахування дитини до логопедичної та інклюзивної групи – за висновком та направленням ТРЦ.

Облік дітей, які відвідують заклад, здійснюється вихователями кожної вікової групи в «Журналі обліку щоденного відвідування групи дітьми», який пронумерований, прошнурований, завірений печаткою завідувача.

Протягом року велася робота по оптимізації мережі.

У дитячому закладі постійно проводилися : «Дні відчинених дверей», міні збори серед мешканців мікрорайону, виступи творчих груп дітей перед мешканцями мікрорайону, велася робота з батьками по залученню дітей до дитячого закладу.

Педагогами проведено роботу по залученню дітей, що не охоплені дошкільною освітою, особливо п’ятирічного віку, тому усі діти п’ятирічного віку мікрорайону відвідують дошкільні заклади.

Усього дітей по мікрорайону 267

Охоплення дітей по мікрорайону старшого дошкільного віку 100%

Рік народження Кількість дітей Охоплені дошкільною освітою % охоплення дошкільною освітою
2012 19 19 100
2013 41 41 100
2014 61 49 81
2015 66 35 53
2016 40 16 40
2017 33 1 3
2018 7 0 0

Кадрове забезпечення

Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до штатного розкладу складає 100%. У закладі працюють 1-завідувач, 1- вихователь-методист, 16- вихователів та вузькі спеціалісти: 1- музичний керівник, 1- вчитель-логопед, 1- інструктор з фізичної культури, 1- практичний психолог, 1- асистент вихователя

Всього у закладі працює 23 педагогічні працівники.

Віковий склад педагогів:

Віковий склад педагогів Кількість педагогів
1 20 – 25 років 2 (9%)
2 25 – 35 років 3 (13%)
3 35 – 45 роів 6 (26%)
4 45 – 55 років 6 (26%)
5 55 і старші 6 (26%)

За віком переважають педагоги старші 35 років, тому при прийомі на роботу, при наявності вакантних місць, віддається перевага молодим спеціалістам.

Враховуючи педагогічний стаж маємо:

Педагогічний стаж педагогів Кількість педагогів
1 1-10 років 5(22%)
2 10-15 років 4 (17%)
3 15-20 років 5 (22%)
4 більше 20 років 9(39%)

За стажем роботи переважають досвідчені педагогічні працівники, педагогічний стаж яких складає понад 20років.

Освітній рівень педагогів:

повна вища освіта – 11 чол (50%);

базова вища – 5 чол (23%)

неповна вища освіта – 4 чол (17%)

В закладі постійно ведеться робота щодо підвищення освітнього рівня педагогічних працівників.

Підвищення кваліфікації педагоги проходить відповідно до перспективного плану, який виконується.

Так у 2018/2019 навчальному році підвищення кваліфікації при комунальному вищому навчальному закладі «Харківська академія неперервної освіти» пройшли пекдагоги: Климентьєва Я.Л.- практичний психолог, Волоконська О.О., Бородавка Г.В., Колісник С.О., Коваленко І.А.- вихователі.

В цьому навчальному році згідно перспективного плану чергової атестації пройшли атестацію: Матющенко Н.О.- вихователь –методист, підтвердивши кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший вихователь», Діхтяр О.Б.- вчитель-логопед, яка підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», Інькова Л.М.-вихователь, яка підтвердила 11 тарифний розряд. Заяв на позачергову атестацію від педагогів не поступило.

Загалом за наслідками атестації, педагоги дошкільного навчального закладу ма­ють такі кваліфікаційні категорії:

Кваліфікаційнікатегоріїпедагогів Кількістьпедагогів
1 «Спеціаліст вищої категорії» 1 (4%)
2 «Спеціаліст І категорії» 1 (4%)
3 «Спеціаліст» 9 (39%)
4 11тарифний розряд 9 (39%)
5 10 тарифний розряд 2 (9%)
6 9 тарифний розряд 1 (4%)

Заохочення педагогічних працівників в закладі здійснюється на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 30.07.2013 № 1047 «Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України». Клопотання щодо нагородження подається адміністрацією закладу за підсумками навчального року та за значні досягнення в реалізації державної політики в галузі дошкільної освіти, навчання і виховання підростаючого покоління, за багаторічну сумлінну працю, упровадження сучасних методів навчання і виховання, тощо.

З метою соціального захисту працівників закладу :

- оптимально розподілено навантаження між працівниками ,

- ведеться доплата за шкідливі умови праці,

- надавалася доплата за вислугу років,

- відпустки надавалися за бажанням працівників,

- надавалася додаткова оплачувана відпустка одиноким матерям та

жінкам, які мають двох дітей до 15 років,

- була виплачена грошова винагорода педагогам,

- працівники отримують кошти на оздоровлення,

- профспілкою ДНЗ надавалася матеріальна допомога.

Виховна та навчальна робота

Протягом року робота з дітьми у закладі велася згідно річного плану. Велика увага наділялася вихованню культурно – гігієнічних навичок, творчих здібностей , моральних якостей, формуванню особистості кожної дитини, фізичному, музичному вихованню. В дошкільному закладі проводилися свята, розваги, конкурси. Найбільше запам’яталися: розваги - «Тато, мама і я - спортивна сім’я», «Козацькі розваги», «Дитячій зорепад», «Моя родина - моя Батьківщина»; конкурси – «Розумники й розумниці», «Олімпійські надії – 19»

План роботи виконано в повному обсязі. Крім того слід відзначити , що виконано план роботи з дітьми, що не відвідують дитячій заклад, план наступності зі школою, план роботи з талановитими та обдарованими дітьми у кожній віковій групі.

Змістовно пройшли тематичні тижні : безпеки дитини, правової освіти, здібних, талановитих та обдарованих дітей, роботи з батьками, тиждень зоров’я та фізкультури.

Працюючи над художньо-естетичним розвитком дітей педагоги приділяли увагу проведенню ранків, розваг, конкурсів, народних свят під керівництвом музичних керівників: Аванесової О.М., Сердюк О.А. Вони підготували і провели з дітьми казки – драматизації, музичні опери, музичні ігри, що сприяло розвиткові творчих здібностей дітей, вихованню естетичного смаку, збагачувало духовну культуру дітей. Музичні керівники наділяють багато уваги роботі над розвитком музичних здібностей дітей засобами фольклору та розвиткові хореографічних здібностей малюків. Найбільш вдалими були розваги : «Українські вечорниці», «Родинне свято», «Весняний водограй» та ін.

Належна увага наділялася фізичному вихованню дітей. Заняття з фізкультури проходили на свіжому повітрі, або в обладнаній залі, з використанням нетрадиційних, новітніх педагогічних технологій. Завдяки наполегливій праці інструктора з фізичної культури Іваненко Л. В. проведено спортивні свята, розваги, змагання, естафети . На високому рівні пройшли розваги «Тато, мама і я - спортивна сім’я», «Козацькі розваги», конкурс «Олімпійські надії – 19»

Команда ДНЗ посіла ІІ місце на міській спортивній олімпіаді «Олімпійські надії - 2019» серед дітей старших груп дошкільних навчальних закладів та була нагороджена грамотою Первомайського міського відділу освіти.

Значна увага наділялася формуванню мовленнєвої компетентності дітей.

Педагогічний колектив працює над мовленнєвим розвитком дітей, формуванням мовленнєвої культури спілкування. Слід відзначити роботу логопеда в цьому напрямку, яка наділяє значної уваги формуванню граматично правильного мовлення, збагаченню словникового запасу дітей. Логопед Дігтяр О.Б. працює не тільки з дітьми, але й з батьками, даючи поради, консультації, проводячи бесіди, практичні заходи. Так у цьому навчальному році проведено 33 індивідуальних консультації для батьків, 7 для педагогів.

Результати її роботи досить значні, більшість дітей на кінець року оволоділи правильною вимовою звуків.

У логопедичній групі було 19 дітей.

Виправлено мову - 3 дітей.

Значно покращилася мова – 11 дітей.

Подальших занять потребують – 5 дітей.

Значної уваги розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування наділялося при проведенні роботи з дітьми старшої групи №8 вихователями Климентьєвою Г.П. та Засядьвовк Л.Л.. та №1, вихователь Аксьонова В.О.., з дітьми молодшого віку групи №11 вихователь Бородавка Г.В.

Тематична перевірка стану трудового виховання та соціально – морального розвитку дітей у дошкільному навчальному закладі та роботи з художньо-естетичного розвитку дошкільників показала, що робота ведеться згідно плану, з застосуванням нестандартних, новітніх технологій, інтерактивних методик. Вищі показники мають діти старших груп №1 та №8, середньої групи №2, ІІ молодшої груп №2.

Велику увагу педагоги наділяли вихованню у дітей логіко – математичних здібностей, економічному вихованню. З цього питання слід відзначити педагогів старшої групи №1, №6, №8 вихованці яких, показали досить високий рівень знань та умінь з логіко – математичного розвитку та розвитку мовлення

Вікторини, логічні завдання, розв’язання математичних ребусів супроводжували заняття, індивідуальну та підгрупову роботу педагогів Засядьвовк Л.Л, Климентьєвої Г.П., Аксьонової В.О., які проводячи заняття планують заходи на прогулянку розвиваючи саме уміння дітей лічити, ділити, визначати часові поняття та ін. Слід відзначити роботу вихователя Рубан Т.В. по розвитку творчого мислення дітей раннього дошкільного віку та інтерактивних форм роботи з дітьми.

На високому рівні було проведено у цьому навчальному році міське методичне об’єднання вихователів старших груп, яке підготували вихователі Сердюк О.А. та Засядьвовк Л.Л.

Аналізуючи стан роботи з дітьми по ознайомленню з природним довкіллям слід зазначити, що педагоги створювали можливості для ознайомлення з природою рідного краю, природними властивостями, застосовуючи практичні методи, прийоми та форми роботи з дітьми. У цьому напрямку слід відзначити педагогів: Інькову Л.М., Самілик О.В., Коваленко І.А.

Працюючи над ознайомленням дошкільників із соціумом педагоги працювали з використанням інформаційних технологій, інноваційних методів роботи з дітьми. Найбільш вдалими у цьому напрямку слід відзначити роботу педагогів КлиментьєвоїЯ.Л., Бородавки Г.В.. та ін.

Розвиваючи у дітей основи художньо-продуктивної діяльності у ліпленні, аплікації та малюванні педагоги приділяють досить уваги розвитку технічних можливостей малюків, ознайомленню з народними промислами, художниками. Значну увагу цьому питанню приділяють педагоги:

Засядьвовк Л.Л., Інькова Л.М.

Тематичні перевірки стану екологічного виховання дошкільників показали, що знання у дітей досить сталі, завдяки наполегливій роботі педагогів, їх творчості, умінню використовувати різноманітні методи, прийоми, форми проведення занять, індивідуальній роботі з дітьми, диференційному підбору матеріалу. Найбільш високі показники згідно тематичної перевірки у групісереднього дошкільного віку №6, вихователь Інькова Л.М., групі №2, вихователі Коваленко І.А. та Самілик О.В., групі №7, вихователь СердюкО.А.

Комплексний контроль організації життєдіяльності дітей у середній групі №4 та старшій групі №1 показав що у групах створено розвивальне середовище згідно вікові дітей, вихованці мають певні уміння, навички з усіх розділів програми.

Аналізуючи стан навчально – виховної роботи у дитячому закладі, слід зазначити, що вона ведеться систематично, згідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Провівши аналіз успішності дітей за всіма розділами програми маємо такі показники:

І молгр №9 І молгр №10 ІІ мол. гр №3 ІІ мол. гр №11 сер гр №5 сер гр №4 сер гр №2 стар. гр №6 стар. гр №1 стар. гр №8 стар. гр №7 коеф розв
Здоров’я та фізичний розвиток 0,75 0,74 0,75 0,77 0,75 0,75 0,76 0,80 0,79 0,80 0,79 0, 77
Ознайомлення з природним довкіллям 0,76 0,74 0,77 0,79 0,77 0,78 0,79 0,80 0,78 0, 79 0,79 0,78
Логіко-математичний розвиток 0,75 0,73 0,74 0,79 0,77 0,78 0,79 0,79 0,79 0,79 0,78 0,77
Ознайомлення із соціумом 0,75 0,75 0,77 0,79 0,77 0,78 0,79 0,80 0,79 0,80 0,79 0,78
Розвиток мовлення та культура мовленнєвого спілкування 0,74 0,73 0,75 0,79 0,76 0,77 0,79 0,80 0,79 0,79 0,78 0,77
Художньо – продуктивна діяльність 0,75 0,74 0,75 0,77 0,77 0,77 0,77 0,79 0,80 0,79 0,80 0, 77
Художньо – продуктивна діяльність (музична діяльність) 0,75 0,75 0,77 0,79 0,76 0,77 0,78 0,80 0,79 0,79 0.79 0,78
Середній коефіцієнт по групі 0,75 0,73 0,75 0,78 0,76 0,77 0,77 0,78 0,78 0,79 0,81 0, 77

Педагоги підвищують свій рівень відвідуючи методичні об’єднання, семінари, котрих у нашому закладі пройшло – 4: семінар –практикум «Щоб зростали діти працьовиті», семінар «Впровадження інтерактивних технологій в освітній процес для розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників», семінар – практикум «Художньо-естетичний розвиток дошкільників», семінар-тренінг «Екологічне виховання»

Для підвищення професійної майстерності педагогів та реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти було підготовлено 5 колективних переглядів. За висновками педагогів найбільш високу оцінку отримали колективні перегляди у вихователів Засядьвовк Л.Л. – «Мої фантазії» , Сердюк О.А. – «Космічна подорож»

Проведені контрольні заняття , заняття «Тижня педагогічної майстерності» довели, що педагогічні надбання кожного педагога вагомі, цікаві, значущі, необхідні для роботи з дітьми дошкільного віку. Але переможцями «Тижня педагогічної майстерності» визнано педагогів:Самілик О.В.– І місце,

Бородавка Г.В. - ІІмісце

Коваленко І.А. – ІІІ місце.

За станом тематичних та комплексних перевірок, тематичних тижнів є довідки, які доведено до педагогів, а рекомендації та недоліки на які вказувалося в них, перевірялися, аналізувалися, усувалися, виконувалися.

Слід зазначити, що працюючи над реалізацією вимог освітньої програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» та ведучи контрольно – аналітичну діяльність у дошкільному навчальному закладі пройшло 4 педагогічні ради, де розглянуто питання : оздоровлення дітей, попередження дитячого травматизму та збереження здоров’я дітей, поліпшенню збалансованості харчування, трудового виховання та соціально – морального розвитку дітей,художньо-естетичного розвитку дошкільників.

Слід відзначити, що педагогічний колектив нашого закладу досить досвідчений, тому педагоги працюють творчо, ініціативно, люблять свою професію, дітей справляються зі своїми обов’язками, виховують, навчають , розвивають особистість кожної дитини

Збереження здоров’я та попередження дитячого травматизму.

Педагоги нашого закладу дошкільної освіти усвідомлюють, що немає в людини більшої цінності, ніж здоров’я. Тому ми постійно ставимо перед собою мету збереження, зміцнення здоров’я дітей.

Досить досвідчений і медичний персонал нашого дитячого закладу, тому ведеться достатня робота по збереженню здоров’я кожної дитини, попередженню захворюваності дітей.

В цьому навчальному році відвідувало дитячий заклад 240 дітей, із них дітей І молодшої групи – 43дитини, дошкільного віку – 197 дітей.

Найменуванняь показників Всього Ран.вік Дошк.вік
1 Проведено днів усього 30834 5030 25804
2 Пропущено днів всього 14046 3011 11035
3 % пропущених днів 31,3% 37,4% 30%
4 Пропущено днів по хворобі 279 88 191
5 % пропущених днів по хворобі 0,6% 1,1% 0,5%
6 Пропущено днів з інших причин 13767 2923 10844
7 % пропущених днів з інших причин 30,7% 36,3% 29,5%
8 Пропущено по хворобі на одну дитину 1,16 2,0 0,96
9 Всього дітей 240 43 197

Медичні працівники проводять санітарно – просвітницьку роботу не тільки серед дітей, але й серед батьків. І це дає позитивні результати .

Свою роботу медичні працівники ведуть планово, діти своєчасно отримують щеплення, проходять обстеження.

Велика увага наділяється збалансованому харчуванню дітей. Їжа завжди смачна, поживна, свіжа. Виконується технологія приготування страв, дотримуються терміни утримання та використання продуктів. У зв’язку з недостатнім фінансуванням не завжди є можливість скласти перспективне меню, але працівники ДНЗ роблять все можливе для збереження здоров’я дітей, їх підготовки до школи.

Питання медичного обслуговування та харчування дітей розглядались на педагогічних радах, нарадах при завідувачці, виробничих нарадах, є накази з цього приводу.

У дитячому закладі діє громадський інспектор з охорони дитинства, призначений наказом по дитячому закладу. В усіх вікових групах є стенди «Поради батькам » де ведеться «Юридична сторінка» , в якій розміщуються зміни в наказах, нормативних документах.

В дошкільному закладі постійно ведеться робота по попередженню дитячого травматизму, яка відображається в річному плані та книзі наказів. Питання охорони життя дітей неодноразово розглядалося на педагогічних радах, нарадах при завідувачці, виробничих нарадах. В цьому навчальному році було проведено тематичні тижні по безпеці дитини. В ДНЗ є підбірка матеріалів по попередженню дитячого травматизму.

Адміністративно – господарська діяльність

Зміцнюючи матеріально – технічну базу в ДНЗ та залучаючи позабюджетні кошти:

зроблено:

косметичний ремонт групових кімнат,

капітальний ремонт 5 ганків,

капітальний ремонт цоколя,

косметичний ремонт коридорів, харчоблоку та пральні,

перезаряджено та закуплено 25 вогнегасників,

відремонтовано морозильну камеру та заправлено фріон,

ремонт опалювальної системи в групі №9, №4 (коридор), №3 (туалетна кімната), №5 (приймальня) ,

ремонт каналізації в приймальні групи №9,

ремонт методичного кабінету,

придбано:

комп’ютер,

придбано акустичну колонку,

придбано посуду для груп,

придбано та встановлено 2 дверей (коридор, харчоблок),

постійно поповнюється медичний кабінет ліками.

постійно поповнюється методичний кабінет методичною літературою та періодичними виданнями,

придбано шафу для взуття у групу №3,

придбано килими у групи №3, 4 .,

замінено лінолеум у групах №9,4,11.

І. МЕТОДИЧНА РОБОТА

Зміст роботи

Термін

виконання
Відпові даль ні
1.1. Педагогічні ради
1 «Пріоритетні завдання педагогічного колективу щодо створення інноваційного освітнього простору в дошкільному закладі» 1.1.Вибори секретаря педагогічної ради 1.2. Виконання рішень попередньої педради (інформація)

1.3. Особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2019/2020 н.р. (інструктивно-методичні рекомендації до листа МОН України від 02.07.2019 р. № 1/9-419 виступ, обговорення

1.4. Результативність проведення оздоровчої роботи ДНЗ №5 педагогами та медичними працівниками в літній період. Аналітична довідка. Результативність оперативно-оглядового контролю щодо підготовки вікових груп до нового 2019/2020 навчального року. 1.5.Обговорення, корегування та затвердження: - річного плану роботи педагогічного колективу на 2019 /2020 навчальний рік; - плану наступності роботи ДНЗ №5 та ЗОШ №2 на 2019/2020 навчальний рік; - плану роботи з дітьми неохопленими дошкільною освітою на 2019/2020 навчальний рік; - режиму дня та розкладу занять вікових груп на 2019/2020 навчальний рік; -плану оздоровчої роботи на 2019/2020 навчальний рік та оздоровчий період; -погодження навчального плану роботи на 2019/2020 навчальний рік, схему написання календарного плану - ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. 1.6. «Професійний портфель педагога» (власні надбання педагогів, творчі звіти педагогів, презентація методичних та дидактичних посібників)
30.08.19 С.П. Кофан С.П. Кофан Н.О.Матющенко Ю.С Краснікова Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Педколектив
2 «Щоб дитяче життя оберігати , знання й уміння треба мати» (ділова гра – тренінг) - вимоги Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти щодо формування особистості дитини; - інтерактивні форми організації роботи з дітьми та батьками з безпеки життєдіяльності; - «Безпека від А до Я»; - «кошик запитань» - дії в небезпечній ситуації» - формування позитивних та негативних рис у дошкільників під час дотримання норм безпечної поведінки; - чому вчить казка (провила безпечної поведінки): - розробити пам’ятку для дітей «Сам удома», «Увага – незнайомці!» - добрі побажання 12.11.19 Разом з педагога- ми ЗОШ №2 Волоконська О.О. Лисенко Л.М. Колісник С.О. Оліва Г.І. Коваленко І.А. Климентьєва Я.Л. Бородавка Г.В. Педагоги Педагоги
1.2. Підвищення теоритичного рівня та професійної майстерності педагогів дошкільного навчального закладу №5
1 План проходження курсової перепідготовки: Сердюк О.А., Товкач Т.В., Климентьєва Я Л. З метою підвищення ефективності педагогічної діяльності, адаптації до стилю роботи ДНЗ здійснювати індивідуальне консультування малодосвідчених педагогів протягом року С.П.Кофан Н.О.Матющенко
2 З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки й компетентності педагогів зобов’язати відвідувати методичні об’єднання та творчі майстерні вихователів міста протягом року Н.О.Мающенко
3 Знайомити педагогів з новинками науково-методичної літератури, періодичними виданнями. 1р на мі сяць Н.О.Мающенко
4 З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів опрацювати методичні посібники, що будуть використовуватися в роботі упродовж навчального року вересень Н.О.Мающенко
5 З метою надання методичної допомоги систематично здійснювати контроль за самоосвітою педагогів 1р на квар тал С.П.Кофан Н.О.Мающенко
6 З метою підвищення фахової майстерності педагогів та якості освітнього процесу проводити взаємовідвідування занять між колеґами протя гом року педагоги закладу
7 Моделювання ЕПД вихователяЯрошенко В.І. з проблеми: «» протя гом року В.І. Ярошенко
8 Вивчення ЕПД вихователя Волохової О.І. з проблеми: «Пальчикові ігри в розвитку мовлення дитини» протя гом року О.І. Волохова
9 Розповсюдження ЕПД вихователя Колесевої Л.І. з проблеми: «Роль математичних уявлень у формуванні активності дітей дошкільного віку» протягом року Л.І Колесова
1.3. Удосконалення професійної творчості педагогів.
1 Участь педагогів у роботі методичного об’єднання вихователів старших групп протя гом року О.А. Сердюк, С.Д.Тищенко, С.М. Рубан, Я.Л. Климентьєва
2 Участь педагогів у роботі методичного об’єднання вихователів молодших, середних груп протя гом року В.І.Ярошенко І.А.Коваленко О.В.Самілик Л.М.Інькова, В.О.Аксьонова, ГМСтифанищена Л.Л.Засядьвовк Г.П.Климентьєва
3 Участь педагогів у роботі методичного об’єднання вихователів ясельних груп протя гом року С.О Колісник Т.В. Рубан О.І. Волохова
4 Участь педагогів у роботі методичного об’єднання музичних керівників протя гом року О.М. Аванесова
1.4.Семінари
1 Семінар-тренінг «Спостережливий вихователь –який він?» - вправа «Привітання»; - групова дискусія «Договір»; - мозковий штурм «Спостережливість- це…»; - групова дискусія «Значення спостережливості для педагогічної діяльності»; - міні-лекція «Зовнішні прояви внутрішнього світу дитини»; - вправа «Відгадай емоцію»; - сетуативно-рольова гра «Шерлок Холмс»; - вправа «Відчуй себе на моєму місці»; - діагностика «Самооцінка професійної спостережливості»; - кейс-метод «Мета-план»; - вправа «Рефлексивне коло» 19.10.18 Н.О.Мающенко
2 Семінар «Інтегроване заняття, особливості його змісту та структури» - поняття «інтегроване заняття»; - зміст інтегрованого заняття; - інтелектуальні карти; - пам’ятка для педагогів; - формування життєвих компетентностей дошкільників під час інтегрованих занять 13.12.18 Н.О.Мающенко
3 Семінар – практикум «Гармонійна взаємодія з батьками: уникаємо конфліктів» - вправа «Таємні таланти»; - вправа «Експрес-інтерв’ю»; - вправа «Мозковий штурм»; - вправа «Акваріум»; - робота в групах «Склади казку»; - рефлексія 18.01.18 Н.О.Мающенко
4 Семінар-тренінг«Формування активної громадянської позиції дошкільників» - введення правил взаємодії між педагогами; - вправа «ми з тобою схожі тим що…»; - вправа «Хто Я?»; - вправа «Термінологічне поле»; - міні-лекція «Громадянське виховання. Формування громадянської позиції»; - вправа «Розрізнення понять»; - обговорення методом «Прес»; - психологічна гра «спляче місто»; - вправа «міні-проект»; - рефлексія 14.03.19 Н.О.Мающенко
1.5. Колективні перегляди
1 Дидактичні ігри на заняттях по ознайомленню дітей із соціумом 20.10.18 Т.В.Товкач
2 Мовленнєве заняття в старшій групі 08.11.18 С.Д.Тищенко
3 Організація інтегрованого заняття 26.01.19 В.І.Ярошенко
4 Заняття по сенсорному розвитку 16.02.19 О.І Волохова
5 Розвиток патріотичних почуттів дошкільників 23.03.19 Л.М. Інькова
1.6 Консультації для педагогів
Фронтольні
1 «Запам’ятовуємо сюжет казки-зв’язки за допомогою мнемотаблиць» 22.09.18 Н.О.Матющенко вм4-16
2 «Плекаємо обдарованість» 18.10.18 Н.О.Матющенко вм8-16
3 «Фізичне виховання дітей із порушенням мовлення» 22.11.18 О.Б. Діхтяр вм4-16
4 Розвиваємо мовлення вихователя 20.12.18 Н.О.Матющенко вм 11-16
5 Дидактичні ігри на корекційних заняттях 11.01.19 О.Б.Діхтяр вм 11-16
6 Педагогічний супровід образотворчої діяльності дошкільників 15.02.19 Н.О.Матющенко вм 9-16
7 Розвивальний потенціал рухливої гриу становленні довільної поведінки дошкільника 14.03.19 Л.В. Іваненко вм2-17
8 Лялька як персона. 12.04.19 Н.О.Матющенко вм
9 Шляхи активізації рухової активності дошкільників 09.05.19 Л.В. Іваненко вм
Індивідуальні
- з питань планування навчально-виховної роботи з дітьми; - з питань самоосвіти; - з питань підготовки до педагогічних рад; - з питань підготовки колективних переглядів; - з питань впровадження інноваційних технологій; - з питань ведення ділової документації; - з питань проведення занять та режимнихмоментів. - консультації за запитом вихователів. протя гом року Н.О.Матющенко
Для вихователів логопедичних груп та вчителя-логопеда
1 Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку 25.10.18 Н.О.Матющенко
2 Причини запізнілої появи мовлення у дітей 28.02.19 Н.О.Матющенко
Для музичних керівників
1 Вплив музики на психічну діяльність дитини 29.11.18 Н.О.Матющенко
2 Музика - це "вітаміни" для дітей 21.03.19 Н.О.Матющенко
Для інструктора з фізкультури
1 Профілактика плоскостопості та формування правильної постави на заняттях фізичного виховання у дошкільнят 20.12.18 Н.О.Матющенко
2 Фізкультура на повітрі - здоров’язбережувальний підхід 18.04.19 Н.О.Матющенко

ІІ. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

ДІТЕЙ

Зміст роботи Термін вико нання Відповідаль ні При мітка
2.1. Комплексне вивчення
1 Організація життєдіяльності дітей у середній групі №8 жовтень С.П. Кофан Н.О. Матющенко
2 Організація розвивального середовища в І молодшій групі №9 січень С.П. Кофан Н.О. Матющенко
3 Рівень сформованості компетентності дітей за освітніми лініями Базового компоненту травень С.П. Кофан Н.О. Матющенко
Кiлькiсть переглядiв: 98