ПЛАН
проведення свят та розваг для дітей молодшого та старшого дошкільного вікуна 2019/2020 навчальний рік
№ з/п | Вид заходу | Назва заходу | Вікова група | Термін проведення |
1 | Розвага | «Здрастуй, наш садок дитячий» | 1 молодші групи | вересень |
2 | Тематичнарозвага | «Твоя країна – Україна» | Середній, старший вік | |
3 | Розвага | «День Знань» | Всі вікові групи | |
4 | Ігри - забавлянки | «Вправні рученята» | Молодший вік | |
5 | Розвага | «Веселі малюки» | Середній, старший вік | |
5 | Розвага | «День знайомства з дитсадком» | Молодший вік | жовтень |
6 | Лялькова вистава | «Казочка про дощик» | Молодший вік | |
7 | Лялькова вистава | «Про ледачих мишенят і працьовитого півника» | Молодший вік | |
8 | Муз.-дид. ігри | «Хто в будиночку живе» | Середній, старший вік | |
9 | Музична розвага | «Вправні козачата» | Середній, старший вік | |
10 | Розвага | «Осінь люба, осінь мила» | Всі вікові групи | листопад |
11 | Розвага | «Лісовою стежкою» | Мол, сер, ст. вік | |
12 | Ігри -забавлянки | «Граємо з ведмедиком» | І молодші групи | |
13 | Музична розвага | «Правила руху в нашій країні для пішоходів всюди єдині» | Середній, старший вік | |
14 | Розвага | «Привітання від Миколая» | Всі вікові групи | грудень |
15 | Свято | «Лісова красунечка» | І молодші групи | |
16 | Свято | «Ти ялинонько засяй, в коло всіх малят скликай» | Молодший вік | |
17 | Свято | «Зимонька прийшла веселе свято принесла» | Середній вік | |
18 | Свято | «Затанцюй, заспівай, з нами свято зустрічай» | Старший вік | |
19 | Театр іграшок | «Про хитру лисичку і жадібних ведмежат» | Молодший вік | |
20 | Музичні свята | «Новий рік святкуємо – радість всім даруємо» | Всі вікові групи | |
21 | Тематична розвага | «У містах і селах ходить зимонька весела» (різдвяні колядки, щедрівки, традиції українського народу) | Всі вікові групи | січень |
22 | Музична розвага | «До побачення ялинка!» | Всі вікові групи | |
23 | Музична розвага | «Зимонька завітала, ігри дітям подарувала» | Середній, старший вік | |
24 | Лялькова вистава | «Дід, баба та снігова донька» | Молодші, середні групи | |
25 | Тем. розвага | «Стрітення» | Всі вікові групи | |
26 | Муз.-дид. ігри | «Веселі музики» | Молодший вік | |
27 | Музична казка | «Про Настю, Оленку ,та місяці року» | Середній, старший вік | |
28 | Масовий захід | «Стрілися зима з весною» | Середній, старший вік | |
29 | Свято | «Мама лагідна моя» | Молодший вік | березень |
30 | Свято | «Дуже мамочку люблю, їй привіт весняний шлю | Середній вік | |
31 | Свято | «Маму любу обійму, дуже я тебе люблю» | Старший вік | |
32 | Розвага | «Рання весна» | Молодший вік | |
33 | Лялькова вистава | «Ми родина вітамінна» | Всі вікові групи | |
34 | Музичні свята | «Мама сонячна моя» | Старший вік | |
35 | Лялькова вистава | «Цирк з Петрушкою» | Молодший вік | |
36 | Муз.-дид. гра | «На чому граю відгадай» | Середній, старший вік | |
37 | Темат. розвага | «Курочка з курчатами» | Молодший вік | квітень |
38 | Розвага | «Кицине горе» | Молодший вік | |
39 | Розвага | «Кумедна історія з клоуном» | Середній, старший вік | |
40 | Розвага | «Ой який чудовий я» | Середній, старший вік | |
41 | Музична розвага | «Свято гарного настрою» | Середній, старший вік | |
42 | Музична розвага | «Ми, малята, підросли і в садочок перейшли» | І молодші групи | |
43 | Фестиваль пісенної творчості | «Свято Української пісні» | Масовий захід | |
44 | Тематич. розвага | «Дощ і веселка» | Молодший вік | Травень |
45 | Розвага | «Доброта то є серця висота» | Всі вікові групи | |
46 | Свято | «Наш садочку прощавай» | Старший вік | |
47 | Лялькова вистава | «Заєць – кравець» | Середній, старший вік | |
48 | Музична розвага | «Кого збудили брязкальця» | Молодший вік. | |
49 | Музичне свято | «До побачення садок» | Середній, старший вік |
ПЛАН
проведення спортивних розваг для дітей молодшого та старшого дошкільного віку на 2019/2020 навчальний рік
№ з/п | Назва заходу | Вік | Термін проведення |
1. | «Українці ми маленькі» | Молодший вік | Вересень |
2. | «Вправні козачата» | Середній, старший вік | Вересень |
3. | «Ми майбутнє України» (малі олімпійські ігри) | Старший вік | Вересень |
4. | «Старий лісовик ліс охороняє і гостей вітає» | Молодший вік | Жовтень |
5. | «Чарівний куб» | Середній вік | Жовтень |
6. | «Щедра осінь» | Старший вік | Жовтень |
7. | «Лісові візерунки» | Молодший вік | Листопад |
8. | «Козачатами хочемо ми стати, рідну Україну захищати» | Старший вік | Листопад |
9. | «Циркова вистава» | Середній, старший вік | Листопад |
10. | «Карнавал тварин» | Молодший вік | Листопад |
11. | «Зимові розваги» | Середній, старший вік | Грудень |
12. | «Пригоди Сніговичка» | Середній, старший вік | Грудень |
13. | «З Айболитом дружи – здоровішем будеш ти» | Молодший вік | Січень |
14. | «Ярмарок ігор» | Середній, старший вік | Січень |
15. | «Ой як весело нам взимку» | Середній, старший вік | Січень |
16. | « Чудові зимові забави» | Старший вік | Січень |
17. | «Чудові іграшки» | Молодший вік | Лютий |
18. | «Веселі індіанці» | Середній, старший вік | Лютий |
19. | «Пригоди Котигорошка» | Середній, старший вік | Лютий |
20. | «Малята – здоров’ята» | Молодший вік | Березень |
21. | «Джунглі кличуть» | Середній, старший вік | Березень |
22. | «Народна гра – стежина до добра» | Середній, старший вік | Березень |
23. | «Курчатка» | Молодший вік | Квітень |
24. | «Космічні пригоди» | Середній, старший вік | Квітень |
25. | «Подорож у країну рухливих ігор» | Середній, старший вік | Квітень |
26. | «Пригоди в казковому лісі» | Старший вік | Квітень |
27. | «Як комашка заблукала, додому доріжку шукала» | Молодший вік | Травень |
28. | «Чекає нас народна гра, не гайте часу дітвора» | Середній, старший вік | Травень |
29. | «Подорож на кораблі» | Середній, старший вік | Травень |
30. | «Дитячий сміх лунає для всіх» | Всі групи | Червень |
31. | «До ведмедя в гості завітаємо, весело пограємо» | Молодший вік | Червень |
32. | «Білосніжка у 7 гномів» | Середній, старший вік | Червень |
33. | «Веселі мандрівники» | Середній, старший вік | Липень |
34. | «Водичка, водичка, умий моє личко» | Середній, старший вік | Липень |
35. | «На гостину до зайчика» | Молодший вік | Серпень |
36. | «Літні розваги в рідній країні» | Середній, старший вік | Серпень |
Навча́льний проце́с — це система дидактичних, методичних та організаційних заходів, спрямованих на реалізацію освітньої програми. У дошкільному навчальному закладі створені всі умови для фізичного, психічного здоров'я та розвитку дітей, духовного, творчого, інтелектуального та соціального потенціалу дошкільнят. Головне призначення колективу - забезпечення розвитку особистості у дітей, зміцнення їх здоров'я, розуміння та урахування індивідуальних можливостей і потреб. Турботи про душу дитини, її фізичний стан, емоційний настрій - ось мета всіх працівників нашого навчального закладу. Багато уваги приділяється підготовці дітей до школи. Поглиблено ведеться робота з розвитку зв’язного мовлення і формуванню у дітей дошкільного віку навичок правильної звуковимови. У логопедичній роботі з дітьми гра - невід'ємна обов'язкова складова педагогічного процесу. Весь навчально- виховний процес будується на основі гри. Наполеглива праця педагогів і цікаві ігри для дітей - з цього й складається кожен день перебування тут малюків.
Осередком здійснення навчально - виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, програмове забезпечення якого відповідає сучасним вимогам та нормам. Головною метою методичного кабінету є навчально – методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників в закладі. Завданнями методичного кабінету є: вивчення умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я вихованців, набуття ними життєвого досвіду та вироблення умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, стану організації педагогічного процесу в групах; розробка, апробація та впровадження освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду; вивчення рівня освітньо - кваліфікаційного забезпечення навчально – виховного процесу кадрами; створення організаційних умов для безперервного фахового вдосконалення кваліфікації педагогів; проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення та узагальнення їх перспективного педагогічного досвіду та його впровадження. У програмово-методичному забезпечені значне місце відводиться нормативно - директивним документам, інструктивно – методичним матеріалам МОН України, обласного, міського, районного управління освіти, періодичним виданням професійної спрямованості, документації вихователя – методиста, матеріалам атестації працівників, співпраці зі школою, родиною.Методична робота
Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково – педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого – педагогічної літератури, інструктивно – методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний педагогічний досвід. Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані за розділами, розташовані для зручного використання, в наявності картотека роздаткового оснащення по групах з усіх розділів і видів діяльності державних програм, за якими працює установа. Відповідно до «Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально – наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах» методичний кабінет оснащено комп’ютером, відеомагнітофоном, ксероксом, принтером; в наявності відеотека всіх основних заходів, проведених в ДНЗ. Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи і вимогам МОН України «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами». У дошкільному навчальному закладі складений графік роботи методичного кабінету, окремо визначені дні та години для індивідуальних консультацій , для самостійної роботи педагогічних працівників ДНЗ в методичному кабінеті. В роботі з педколективом впроваджуються масові форми роботи: педради, педагогічні читання, семінари, методоб’єднання; групові: семінари – практикуми, творчі групи та індивідуальні форми роботи. При проведенні масових форм роботи використовуються традиційні і інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад. Педагогічні ради актуальні, періодичні. Рішення педагогічних рад виконуються, заведені картки контролю виконання рішень педагогічних рад.
Однією з масових форм методичної роботи в закладі є організація виставок, як тимчасових так і постійно діючих: це виставки дитячої творчості, спільних робіт дітей з батьками. У методичному кабінеті регулярно організуються виставки: «Новинки методичної літератури», «Готуємось до педагогічної ради», «Атестація в ДНЗ», «Готуємось до огляду – конкурсу». Однією з основних функцій роботи методичного кабінету є забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, для оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створено каталоги: дитячої художньої літератури, пізнавальної літератури, дидактичних ігор, періодичних видань, книга отримання та видачі посібників. Організація методичної роботи в закладі з педагогічними працівниками носить діагностично-прогностичний характер. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, тестів, діагностичних карт, схем. Проводиться педагогічний моніторинг, де основним з його завдань було виявити, чи існує позитивна динаміка розвитку професіоналізму педагога чи існують передумови для удосконалення роботи педагогічного колективу. Результати діагностики зафіксовані за допомогою рейтингових оцінок, про що свідчіть діаграми. В методичному кабінеті в достатній кількості накопичений матеріал для проведення діагностики педагогічних кадрів. Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу сучасного особистісно-орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Ці домінуючі ідеї викладені у річних планах ДНЗ, обговорюються на педагогічних радах, педагогічних читаннях, під час індивідуальних і групових консультацій, на їх основі здійснюється корекція педагогічного стилю роботи вихователів.
На високому рівні у жовтні місяці 2016 року в ДНЗ№5 пройшов тиждень педагогічної майстерності;Високий рівень майстерності показали вихователі:
Стифанищена Г.М.
Інькова Л.М.
Рубан Т.В.
Коваленко І.А.
Діхтяр О.Б. вчитель - логопед
А переможцями тижня стали вихователі:І місце Сердюк О.А.
ІІ місце Аксьонова В.О.
ІІІ місце Клименьтєва Я.Л.