План проведення педагогічних рад 2020/2021навчальний рік

Тема: «Перспективи дошкільної освіти: реальні кроки в наявних умовах»

(«Морська подорож»)

1.1. Острів «Виборчий» Вибори секретаря педагогічної ради 1.2. Острів «Виконавчий» Інформація про виконання рішень попередньої педради (інформація) 1.3. Острів «Неповторний» - психологічний тренінг 1.4. Острів «Літніх вражень» Результативність проведення оздоровчої роботи ДНЗ №5 педагогами та медичними працівниками в літній період; Аналітична довідка «Результативність оперативно-оглядового контролю щодо підготовки вікових груп до нового 2020/2021 навчального року. 1.5. Острів «Райдужних перспектив» Основні напрямки роботи та завдання педагогічного колективу на 2020/2021 навчальний рік «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році (інструктивно-методичні рекомендації до листа МОН України від 30.07.2020№ 1/9-411) (виступ, обговорення) 1.6. Острів«Далеко планів» Обговорення, корегування та затвердження: - річного плану роботи педагогічного колективу на 2020/2021 навчальний рік; - плану наступності роботи ДНЗ №5 та Первомайського ліцею №2 на 2020/2021 навчальний рік; - плану роботи з дітьми неохопленими дошкільною освітою на 2020/2021 навчальний рік; - режиму дня та розкладу занять вікових груп на 2020/2021 навчальний рік; - плану оздоровчої роботи на 2020/2021 навчальний рік та оздоровчий період; - погодження навчального плану роботи на 2020/2021 навчальний рік, схему написання календарного плану - ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. 1.7. Острів «Знахідок» (власні надбання педагогів, творчі звіти педагогів, презентація методичних та дидактичних посібників) 1.8.Острів «Вирішальний» Завершенняподорожі.Рішення педради
31.08.20 С.П. Кофан С.П. Кофан Н.О.Матющенко Л.А. Григоренко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Педагоги С.П. Кофан
«Пані та панянки – гарні освітянки» (ділова гра – тренінг) 2.1. Виконання рішень попередньої педради (інформація) 2.2.Вимоги Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти щодо питань навчання дітей основам української мови та літератури; 2.3. Інтерактивні форми організації роботи з дітьми та батьками з використання літературних творів різних жанрів у роботі з дітьми 2.3.1. Виготовлення емблеми команди та придумати девіз, використовуючи уривок з дитячого літературного твору (казки, вірша, оповідання, потішки) 2.3.2. Конкурс капітанів; 2.3.3. «Словниковий аукціон» (команди по черзі називають слова з пісень, віршів, літературних творів про мову, рідне слово) 2.3.4.Ерудит – конкурс «Звідки ці рядки та хто їх автор?» 2.3.5. «Відгадай казку за описом» (сучасне трактування деяких відомих казок) 2.4. Довідка про стан роботи з дітьми з художньої літератури: 2.4.1. «Рожеві окуляри» (досягнення членів колективу у вигляді казки, сценки) 2.5. Підсумки роботи та рішення педради. 10.11.2020 Разом з педагога- ми ліцею №2 С.П.Кофан Т.П. К Т.В. Рубан Г.І.Олива Т.В. Товкач Т.П. Кливецька Педагоги Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Педагоги Н.О.Матющенко С.П. Кофан
«Час підсумків, час рішень» 4.1. Інформація про виконання рішень попередньої педради 4.2. «Успіхи та досягнення наших вихованців» 4.2.1. Результативність роботи колективу дошкільного закладу у 2020/2021 навчальному році. 4.2.2. Аналіз педагогічного процесу з погляду вимог Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», досягнення, проблеми, перспективи 4.3. «Влітку на майданчику» 4.3.1.Пріоритетні завдання, план роботи на літній оздоровчий період 4.3.2 Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, профілактика дитячого травматизму 11.05.2021 С.П.Кофан Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Л.А. Грогоренко
Кiлькiсть переглядiв: 504