Тема: «Перспективи дошкільної освіти: реальні кроки в наявних умовах» («Морська подорож») 1.1. Острів «Виборчий» Вибори секретаря педагогічної ради 1.2. Острів «Виконавчий» Інформація про виконання рішень попередньої педради (інформація) 1.3. Острів «Неповторний» - психологічний тренінг 1.4. Острів «Літніх вражень» Результативність проведення оздоровчої роботи ДНЗ №5 педагогами та медичними працівниками в літній період; Аналітична довідка «Результативність оперативно-оглядового контролю щодо підготовки вікових груп до нового 2020/2021 навчального року. 1.5. Острів «Райдужних перспектив» Основні напрямки роботи та завдання педагогічного колективу на 2020/2021 навчальний рік «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році (інструктивно-методичні рекомендації до листа МОН України від 30.07.2020№ 1/9-411) (виступ, обговорення) 1.6. Острів«Далеко планів» Обговорення, корегування та затвердження: - річного плану роботи педагогічного колективу на 2020/2021 навчальний рік; - плану наступності роботи ДНЗ №5 та Первомайського ліцею №2 на 2020/2021 навчальний рік; - плану роботи з дітьми неохопленими дошкільною освітою на 2020/2021 навчальний рік; - режиму дня та розкладу занять вікових груп на 2020/2021 навчальний рік; - плану оздоровчої роботи на 2020/2021 навчальний рік та оздоровчий період; - погодження навчального плану роботи на 2020/2021 навчальний рік, схему написання календарного плану - ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. 1.7. Острів «Знахідок» (власні надбання педагогів, творчі звіти педагогів, презентація методичних та дидактичних посібників) 1.8.Острів «Вирішальний» Завершенняподорожі.Рішення педради | 31.08.20 | С.П. Кофан С.П. Кофан Н.О.Матющенко Л.А. Григоренко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Педагоги С.П. Кофан |
«Пані та панянки – гарні освітянки» (ділова гра – тренінг) 2.1. Виконання рішень попередньої педради (інформація) 2.2.Вимоги Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти щодо питань навчання дітей основам української мови та літератури; 2.3. Інтерактивні форми організації роботи з дітьми та батьками з використання літературних творів різних жанрів у роботі з дітьми 2.3.1. Виготовлення емблеми команди та придумати девіз, використовуючи уривок з дитячого літературного твору (казки, вірша, оповідання, потішки) 2.3.2. Конкурс капітанів; 2.3.3. «Словниковий аукціон» (команди по черзі називають слова з пісень, віршів, літературних творів про мову, рідне слово) 2.3.4.Ерудит – конкурс «Звідки ці рядки та хто їх автор?» 2.3.5. «Відгадай казку за описом» (сучасне трактування деяких відомих казок) 2.4. Довідка про стан роботи з дітьми з художньої літератури: 2.4.1. «Рожеві окуляри» (досягнення членів колективу у вигляді казки, сценки) 2.5. Підсумки роботи та рішення педради. | 10.11.2020 Разом з педагога- ми ліцею №2 | С.П.Кофан Т.П. К Т.В. Рубан Г.І.Олива Т.В. Товкач Т.П. Кливецька Педагоги Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Педагоги Н.О.Матющенко С.П. Кофан |
«Час підсумків, час рішень» 4.1. Інформація про виконання рішень попередньої педради 4.2. «Успіхи та досягнення наших вихованців» 4.2.1. Результативність роботи колективу дошкільного закладу у 2020/2021 навчальному році. 4.2.2. Аналіз педагогічного процесу з погляду вимог Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», досягнення, проблеми, перспективи 4.3. «Влітку на майданчику» 4.3.1.Пріоритетні завдання, план роботи на літній оздоровчий період 4.3.2 Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, профілактика дитячого травматизму | 11.05.2021 | С.П.Кофан Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Н.О.Матющенко Л.А. Грогоренко |